po - pá: 9 - 18 h Klienti CK: 542 215 255/6

FAQ Covid

CK BRENNA

Bližší informace k současné situaci a s tím spojené cestování do Itálie a nabízených lyžařských oblastí.

1. Je možné cestovat do Itálie? Co je potřeba pro vstup?
Do Itálie je možné cestovat bez uvedení důvodu. Od 8. 10. 2020 jsou povinni všichni cestující z České republiky či České národnosti při vstupu do Itálie předložit negativní molekulární PCR test na Covid-19 ne starší 72 hodin (od vstupu do země). Povinnost se vztahuje i na děti bez ohledu na věk. Spolu s negativním testem se musí cestující prokázat potvrzením negativní diagnózy v anglickém jazyce a s razítkem, kde je uvedeno jméno, příjmení a číslo cestovního dokladu testovaného. Vzor potvrzení (formuláře), který musí doprovázet negativní výsledek testu, naleznete na druhé straně tohoto dokumentu. Obě potvrzení musí být v originále (v tištěné nebo elektronické formě). V některých případech je možné, že informace o negativním testu a lékařské potvrzení o diagnóze bude na jednom stejném dokumentu. Vždy je důležité, aby v něm bylo uvedeno datum odběru testu a informace o jeho negativním výsledku, potvrzení od lékaře a jeho podpis + razítko. Seznam certifikovaných odběrových center naleznete zde: https://koronavirus.mzcr.cz/seznam-odberovych-center/

2. Co musím udělat před cestou? 
Itálie požaduje, aby všichni cestující do Itálie vyplnili čestné prohlášení, viz odkaz MZV IT: https://www.esteri.it/mae/en/ministero/normativaonline/decreto-iorestoacasa-domande-frequenti/focus-cittadini-italiani-in-rientro-dall-estero-e-cittadini-stranieri-in-italia.html

3. Jaká pravidla je třeba dodržovat během pobytu v Itálii?
Platí obecná hygienická opatření: vzájemný odstup minimálně 1 metr a více (liší se dle regionů), pravidelná hygiena rukou, povinné použití roušek v uzavřených prostorách a nově i všude venku. Porušení je pokutováno (400-1000 €).

3. Budou v hotelu fungovat bazény, wellness a další služby?
Z důvodu Covid opatření může být provoz wellness centra či dětského koutku omezen či zcela uzavřen. Nedostupnost této služby nelze zpětně nárokovat u CK a není důvodem k odstoupení klienta od smlouvy o zájezdu bez uhrazení stornopoplatků. Aktuální informace budou upřesněný v odjezdových pokynech nebo na www.brenna.cz

4. Jak bude fungovat stravování v hotelích?
V případě přetrvávajících opatření z důvodu pandemie Covid 19 může být způsob stravování v námi nabízených ubytovacích kapacitách upraven podle aktuálně platných norem tzn. např. bufet bude obsluhovaný personálem za plexisklem či bufet bude kompletně nahrazený stravou servírovanou nebo může být kombinací obojího.


Důležité odkazy:
Sledujte doporučení o cestování zde: www.mzv.cz
Kontakty na krajské hygienické stanice: www.szu.cz/knihovna/hygienicke-stanice-a-zdravotni-ustavy
Zaregistrujte se do systému DROZD (Dobrovolné registrace občanů České republiky při cestách do zahraničí). Formou SMS zprávy budete pravidelně informováni o jakémkoli případném nebezpečí a o vývoji situace: https://drozd.mzv.cz/


Garance CK jako pořadatele zájezdu:

Garantujeme vrácení všech uhrazených plateb na účet objednavatele pobytu do 14 dnů (nikoliv voucherem či kreditem), a to v případě, že stornujete zájezd 48 h a méně před odjezdem v případě cestovního omezení z důvodu koronaviru:

  • Uzavření státních hranic
  • Zavedení povinné státní karantény bez možnosti nahrazení karantény testem v cílové destinaci nebo v ČR po návratu

Garantujeme bezplatnou změnu termínu 3-7 dní před odjezdem v případě:

  • Vláda oficiálně doporučí necestovat do cílového regionu dané země z důvodů pandemie Covid-19 (info na stránkách MZV)

Ve spolupráci s našimi ověřenými partnery, uděláme maximum pro Vaše bezpečí.


Organizátorem lyžařských pobytů v Itálii a Slovinsku 2020/21 je CK FORLINE TOUR, s.r.o. CK BRENNA je prodejcem těchto pobytů. Na pobyty se vztahují Všeobecné podmínky prodeje zájezdů cestovní kanceláře FOR-LINE TOUR a vztahuje se na ně pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře FORLINE TOUR.